GYIK

  • Mi történik a rendelésem leadása után?

A sikeresen beérkezett rendelésekre rendszerünk automatikusan válaszol. Ha rövid időn belül nem kap megerősítő emailt, akkor lépjen kapcsolatba velünk a kezdőlapon szerepelő elérhetőségek segítségével.

  • Hogyan értesülök a rendelésem kiszállításáról?

Úgyszintén emailben értesítjük a rendelés teljesítéséről. Bizonyos esetekben követési számot is küld a rendszer, habár az egyes fuvarozókra nem jellemző. Például a GLS esetében csak akkor kerül a csomagszám a rendszerükben, amikor az már kiszállítás alatt van.

  • Mit tegyek, ha a termékkel kapcsolatos kérdésem van?

Ha bizonytalan a megvásárolni kívánt termékkel kapcsolatban, akkor ajánlott kikérni az eladó véleményét még a kosárba helyezés előtt. Igaz, hogy az elállási jogszabály értelmében 14 napon belül visszaküldheti a terméket, de a szállítási költségeket a megrendelő állja.

  • Mit tegyek, ha a termék nem működik?

Minden esetben érdemes tanulmányozni a használati utasítást. Ha a csomag nem tartalmaz ilyen dokumentumot, akkor a termék dobozán találja azt. Aki nincs tisztában a termékeknél használt jelölésekkel, annak ajánlott telefonos segítséget kérni. Például egy PCA alapon működő puskánál nem elég egy pumpálást végrehajtani a levegő összesűrítéséhez. Ha ezek után is azt tapasztalja, hogy a termék nem működik, akkor azt jelezni kell felénk. Ha hibás a termék, akkor azt kicseréljük, vagy visszafizetjük az árát.

  • Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Először is vegye fel velünk a kapcsolatot. A szükséges dokumentumok (elállási nyilatkozat, reklamációs ív) kitöltése után a megadott címre kell a terméket visszaküldeni. Természetesen, csak az eredeti csomagolásba visszaküldött terméket tudjuk kezelni, ezért azt ajánlott legalább 30 napig megőrizni! Úgyszintén, ha vannak a terméknek kiegészítő alkatrészei, akkor azokat is tartalmaznia kell a csomagnak.

  • Mit tegyek, ha sérült csomagolásban érkezik a termék?

A termék csomagolására kartont használunk, ami nem lehet átvételkor sem megtörve, sem lyukas, szakadt. Ha ilyen állapotba akarja a futár átadni a csomagot, akkor azt ne vegye át! Ha a futár távozása után észlel rendellenességet a terméken, akkor a szállító cég (GLS, MPL, Foxpost) internetes oldalán kell panaszt benyújtani! A szállításkor keletkezett sérülésekért a futárszolgálat a felelős!

  • Utánvételes vásárlás!

Webáruházunkban lehetőség van utánvétes vásárlásra. Ennek a költségeit a vásárló állja, az összeg a kiválasztott szállító által beszedett tarifa. Ha a megrendelő nem mondja le a rendelését a kiszállítás előtt, akkor köteles a csomagot átvenni! Ha azt elutasítja, akkor kiszámlázzuk a szállítás költségeit, és az esetleges kár összegét is.

  • Diszkrét csomagolás

A termékeket úgy csomagoljuk, hogy ránézésre nem lehet megállapítani hogy, mit tartalmaz a csomag, és ,,Sport eszköz,, matricával van ellátva.


Munkatársaink elérhetőek 9:00 és 18:00 óra között a +36 70 595 25 22-es telefonszámon, vagy emailben: lalico@lalico.hu címen.